Pages

23.03.2009

Tayyip'in Nasrettin Hoca Fıkrası

Tayyip'in Nasrettin Hoca Fıkrası

Palavracının bir tanesi başına topladığı üç beş insana karşı övünüp duruyormuş.
-İşte ben böyle güçlüyüm, şöyle marifetli bir adamım, ben 60 arşın uzağa atlamış bir kimseyim!...

Nasreddin Hoca da bu sırada oradan geçiyormuş. Palavracının yanına yaklaşıp:
-Yaa, demek sen altmış arşın atlarsın. Haydi atla da görelim bakalım.. demiş.

Adam hık mık etmiş :

-Ama ben Halep'te atladım. Demiş.

Nasreddin Hoca kızmış:
-Canım Halep oradaysa arşın burada , demiş.

4 yorum:

  1. Tayyip Erdoğan bu nasrettin hoca fıkrası ile deniz baykal a iyi yaptı.

    cuk diye oturdu walla.

    deniz baykaldan bi halt olmaz..

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar teşekkür ediyorum sizlere. Mitinglerde anlattığım Nasrettin Hoca fıkrasını burada yayınlamanız güzel fikir.

    Başbakan
    Recep Tayyip Erdoğan

    YanıtlaSil
  3. kolbastı derdiki:hadi kızım yandan yandan biz korkmayız ondan budan ne baban ne annan biz korkmayız ondan bundan şeyma kodal 3/a 19

    YanıtlaSil