Pages

3.03.2009

Nasriddin Hoca Fıkraları

Nasreddin Hoca'nın kadılık yaptığı sıralarda bir adam gelmiş:

-Kadı efendi size bir şey danışacağım.

-Buyrun sorun. Demiş Nasreddin Hoca,

-Geçen gün, sizin inek, bizim ineğin karnını tepelemiş ve öldürmüş. Şimdi ne yapmam gerek? Nasreddin Hoca, sakallarını sıvazlayıp bir an düşündükten sonra :

-Hayvan bu, demiş, dava edecek değilsin ya hayvanı!.. Sahibinin bu işte suçu yok, ne bilsin böyle olacağının..

Hocanın bu sözleri üzerine adamın yüzü gülmüş, tekrar söze başlamadan önce:

-Kusura bakma kadı efendi, demin ben bir yanlışlık yaptım, ölen inek benimki değil, seninki imiş. Benim inek senin ineği tepelemiş ve senin inek ölmüş...

Hoca , yerinden doğrulup:

-Bak demiş, şimdi iş değişti. O halde verin raftaki kara kaplı kitabı da hele bir bakalım! ...

6 yorum:

  1. Bravo size..

    Sadece Nasrettin Hoca için yapılan bu site, diğer sitelerden çok farklı ve orjinal. Ben Akşehir Kaymakamı olarak sizi yürekten kutluyorum ve başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. çok komik fıkralar ve güzel GÜLDÜRÜCÜ....

    YanıtlaSil
  3. bence nasrettin hoca için daha çok site açılmalı.bu site çok güzel. çalışan harkese tebrikler...

    YanıtlaSil
  4. bence bu site çok güzel hayran kaldım. ilk olarak nasreddin hoca çok iyi ve kurnaz biridir. allah rahmet eylesin keşke ölmesydi diyorum. benden bu kadar...

    YanıtlaSil
  5. nasreddin hoca hayranıyım nasreddin hoca gibiler oldukça yüzümüzden gülümseme eksik olmaz...

    YanıtlaSil