Pages

12.03.2009

Nasrettin Hoca Fıkraları - Boşuna Değil

Nasrettin Hoca Fıkraları - Boşuna Değil

Bir yaz günü Nasrettin Hoca iyice susamış. Yolda dikkatini çeken çeşmenin yanına koşar. Çeşmenin lülesinin (?) bir tahta parçasıyla tıkalı olduğunu farkeder.

Ama o kadar çok susamıştır ki Hoca, hemen tahta tıpayı çıkartmak için uğraşmaya başlar. Tahta tıpa aniden yerinden çıkınca, Nasrettin Hoca'nın üstüne sular fışkırmaya başlar. Bir anda sırılsıklam olan Hoca, çeşmeye seslenir:

-Bre çeşme senin ağzını boşu boşuna kapatmamışlar. Deli dolu aktığını gören, senni ağzını tıkamasın da ne yapsın...!

(?) Lüle : Çeşme ağzı.

12 yorum:

  1. Bravo size..

    Sadece Nasrettin Hoca için yapılan bu site, diğer sitelerden çok farklı ve orjinal. Ben Akşehir Kaymakamı olarak sizi yürekten kutluyorum ve başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Nasrettin Hoca fıkraları arıyordum bende. çok iyi oldu

    YanıtlaSil
  3. bence burada bağzı değişik kelime-
    ler var.bazı çocuklar ne anlama geldiğini anlamıyor onun için o kelimeleri lüle gibi değil musluğun ağazı gibi yazmanız gerekiyor.altına ne anlama geldiğini yazmak bir marifet değil.doğrusunu yazmalısınız.
    saffet bulut

    YanıtlaSil
  4. SÜPER FIKRALAR VAR...

    YanıtlaSil
  5. eh işte biraz güzwel yhaaaaa

    YanıtlaSil
  6. bence çok güzel değil ama yinede sevdim...ben beyza beni tanımazsınız ama neyse..!ben 11 yaşındayım beni büyük zannetmeyin haa!!!

    YanıtlaSil
  7. bende başarılı olmayın diyorummmmmmm...hahaaaaa

    YanıtlaSil
  8. slm herkese arkadaşlar çok güzel bu site yaa..

    YanıtlaSil
  9. ödevime çok yardımcı oldular tşkler ederım bu siteyi kurana bncede süperr:d

    YanıtlaSil
  10. ben 11 yasında melisa bence bu sitedeki tüm fıkralar çok güzel ama bu fıkra hepsinden daha güzel..

    YanıtlaSil