Pages

1.04.2009

Yorgan Gitti Kavga Bitti Fıkrası - Nasrettin Hoca

Yorgan Gitti Kavga Bitti Fıkrası - Nasrettin Hoca

Gece yarısı Hoca dışarda, kapının önünde birtakım gürültüler, bağrışmalar işitmiş. Çıkıp kavganın nedenini öğrenmek istemiş.

Karısı Karşı Çıkmış:
-Efendi, ne işin var gece yarısı dışarıda? Otur oturduğun yerde..

Ama Hoca dinlememiş, yorganına sarılıp kapının önüne çıkmış. Bakmış ki iki adam kavga ediyorlar, kıyamet koparıyorlar. Nasreddin Hoca öylece bakadursun, adamlar birden Nasrettin Hoca'nın üstündeki yorganı elbirliğiyle çekip almışlar. Aldıkları gibi de tabanları yağlamışlar.

Hoca o soğukta dımdızlak kalıvermiş, alık alık bakmış bir süre. Sonra dönmüş uyku sersemi bir halde girip karısının yanına uzanmış.

Karısı:
-Hayrola efendi? Neymiş dışardaki kavganın nedeni?

Hoca:
-Hiç, demiş, Ne olacak, kavga bizim yorgan yüzünden çıkmış meğer, yorgan gitti kavga bitti...!

3 yorum:

  1. nasretin hoca çok güzel olmuş biraz dereye yogurt çal lütfen ama eşşeğin çok güzel bana verde ben bineyim baris adım şeyma kanka

    YanıtlaSil
  2. çok güzel di hemde çççççççççççoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk ben de nasreddin hoca gibi güzel fıkralar söylesem

    YanıtlaSil
  3. bu nasretin hoca nasıldı acaba ya keşke ben nasretin hocanın hayatında olasaydım

    YanıtlaSil