Pages

23.02.2009

İngilizce Nasreddin Hoca Fıkraları

Nasreddin Hodja - Earth's Balance

They asked Hodja,
"Sir,in the morning some people go this way and some go the opposite way. Why?"

Hodja answered,
"If they went in the same direction, the Earth would loose its balance and toople."

Narettin Hoca Fıkraları - Dünyanın Dengesi

Hoca'ya sorarlar
"Hocam, neden insanlar her sabah farklı farklı yönlere gidiyorlar?"

Hoca, cevap verir:
"Eğer aynı yöne giderlerse, dünyanın dengesi bozulur da ondan."

16 yorum:

  1. aslında hiç komik değil ama ödevim vardı yazmak zorunda kaldım

    YanıtlaSil
  2. Ben de Sana katılıyorum.Sen bizim sınıftan mısın ya daha dün yazmışsın yorumu we ödevin warmış.Benimde ödevim vardı we daha dün werildi

    YanıtlaSil
  3. ıyy başka yok mu ödew yazıcam ama buna bizim sınıftakiler gülmüs ki!

    YanıtlaSil
  4. bu ne hiç komik deil başka yok mu ödevim var

    YanıtlaSil
  5. ne kadar bencilsiniz yhaa tıc tıc tıc salaklarr

    YanıtlaSil
  6. hiç komik deil amaödevden dolay yazma lazım

    YanıtlaSil
  7. ya allah razı olsun odevime yardımcı oldunuz ellerinize salık dilerseniz benim siteme girin oyunlar war indir meli we gta oyun hileleri www.krncstrike.tr.gg

    YanıtlaSil
  8. bune yaa gıdıklayında güleyim ödewim war bi bunu buldum :s:s

    YanıtlaSil
  9. BENCE HİÇ KOMİK DEİL AMA ÖDEV OLDUĞUNDAN YAZMAM LAZIM

    YanıtlaSil
  10. ben ce de yaa hiçç komikk deill hemm sizzz yorumm yazanlarrr nie net tenn bakıonuzz ken dii ödewinizi kendiniz yapınn fıkranın türkçesini bulun inge çewirinnn ama hepinize katılıyorummm irençç bii fıkraya benzemeyeen fıkra=))

    YanıtlaSil
  11. bence çok saçma

    YanıtlaSil
  12. hiç güzel deildi bunu yazmıcam ödevime lazımdı püffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  13. ben yasemin yürük biz erenle bu siteye gülmeye girdik ağlıycaz galiba. yorum yazanlar benimi seviyorsunuz erenimi...

    YanıtlaSil
  14. BENCE ÇOK GÜZEL ÖDEVİME YARDIMCI OLDUĞUİÇİN

    YanıtlaSil
  15. iğrennnnççççç :(

    YanıtlaSil
  16. iğgggrençççççççç

    YanıtlaSil