Pages

17.06.2008

Nasrettin Hoca - Ver Şu Elini

Nasrettin Hoca - Ver Şu Elini

Birkaç arkadaşı ile birlikte Akşehir'deki bir gezinti yerine giden Hoca yemek yedikten sonra, orada bulunan akarsuyun havuzundan ellerini lıkarken birden ayağı kaymış ve havuza düşmüş.

Havuz derinmiş. Nasreddin Hoca, neredeyse boğulacakmış. Onu kurtarmak isteyenlerden biri elini uzatarak, ''Al şu elimi de tutun çıkarayım seni'' diye bağırmış.

Ama Nasrettin Hoca elini bir türlü uzatmıyor ve havuzun içinde çırpınarak kendi çabasıyla kenara yaklaşmaya çalışıyormuş.

Havuzun çevresindeki gençlerden uyanık olan biri ''Ver şu elini'' diye bağırmış. Nasrettin Hoca, gencin uzattığı eli tutmuş ve havuzdan çıkmış.

Gençler, '' Aman Hoca, neredeyse boğulacaktınız. Neden, 'Al şu elimi' deyince tutmadınız da 'ver şu elini' deyince tutundunuz ? '' demiş. Hoca'nın yanıtı:

'' Arkadaşlar, sakın kınamayın. Ben almaya değil vermeye alışmışım.''

7 yorum:

  1. Klasik nasrettin hoca fıkrası. düşündüren cinsinden. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. puhaha!. Aynı şu soruya benziyo: Alıcı mısın Verici mi? :D

    YanıtlaSil
  3. VEREN EL ALAN ELDEN HAYIRLIDIR.

    YanıtlaSil
  4. benden size bir fıkra''birgün dere kenarında giden bir çocuk birden ayağı kaymış vee..suya düşmüş bir tane kayık gelmiş gel yardım ediyim demiş çocuk bana tanrım yardım eder demiş beklemiş beklemiş ve bi kayık daha gelmiş yardım etmeistemiş ama çocuk yine tanrım bana yardım eder demiş 2. kayıkda gitmiş çocuk boğulmuş ve tanrısına sormuş bana niye yardim etmedin demişşş... tanrı demiş ki ulaaaan salak biraz önce 2 kayık yolladım niye binmedin'' demiş ha ha haaa...

    YanıtlaSil
  5. nasrettin hoca hiç arkadaşlar der mi ya ?

    YanıtlaSil
  6. herkes sen diil cicim

    YanıtlaSil
  7. herkes sen diil cicim

    YanıtlaSil