Pages

24.09.2010

Nasrettin Hoca - Ya Tutarsa?

Nasrettin Hoca bir yolculuktan dönerken bir göl kıyısına oturmuş, erzağını çıkarıp karnını doyurmuş. işi bitince yoğurt çanağını gol kıyısında çalkalamaya başlamiş . Tam o sırada oradan geçmekte olan bir komşusu sormuş:

«Hayrola Hoca'm, o yogurt çanağıyla gol kıyısında ne yapıyorsun öyle?»
«Ne yapiyorum samyorsun,» demiş Hoca. «Göle yoğurt mayasi çalıyorum görmüyor musun?»

Komşusu gülmüş.:
«Hoca'm güldürme beni, göl maya tutar mıymış hiç?»
«Öyle deme,» demiş Hoca, «ya tutarsa ?»

9 yorum:

  1. çok komık haha göl mayatutmaz

    YanıtlaSil
  2. çokk komik ve güzel bir fıkra bravo(l)

    YanıtlaSil
  3. gerçektende göl maya tutar mı hiç ben nasrettin hoca fıkralarına bayılıyorum arkadaşlar çok güzellllllll :)

    YanıtlaSil
  4. ben bu nasrettin hocanın fıkraların abayılıoyom yaaa çok süper bazıları komik o0lmasa bile anlamlı ya o bana yeter ve hiç göl maya tuttamı yaniiiii

    YanıtlaSil
  5. ben nasrettin hoca fıkrlarını çok seviyomm gerçekten çoook güzeller bazıları komik olmasa bile anlamlı bazıları da bu fıkra gibi çok komik tabi bu fıkra çok komik deil sadce komik ahahah

    YanıtlaSil
  6. bu hiçte komik diil bence öbürleri daha güzel hem bu bayatmamış

    YanıtlaSil
  7. ben nasrettin hoca fikrasini çok seveyrum imma bu çok saçme hiç göl mayalanmirmi daaa size soreyrum uşaklaaa

    YanıtlaSil
  8. çok iii olmuş hemde çok kömik

    YanıtlaSil