Pages

1.01.2009

Nasrettin Hocanın Hayatından - Kara Tavuk Fıkrası

Nasrettin Hocanın Hayatından - Kara Tavuk Fıkrası

Nasrettin Hoca, kümesindeki bir kara tavuğu, pazara götürüp satmak ister. Adamın biri alıcı olur ancak:

-Ben bu tavuğun rengini beğenmedim, beyaz olsaydı kesin alırdım, der. Hoca hemen iki kalıp sabin alarak hayvanı yıkamaya başlar. Tabii hayvanın tüyleri yinede simsiyahtır. Hoca kendisini hayretle seyreden müşteriye dönerek:

-Boyayan ne güzel boyamış, öyle has boyamış ki hayvanın rengini ağartmak mümkün değil..! der

Bu sözleri duyan müşteri dersini almıştır ve tavuğu hemen satın alıverir...!





Sayın ziyaretçi, Lütfen oku: Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az. Site ziyaretçilerimizden bazıları fıkralara "saçma", "beğenmedim", "ne biçim fıkra" vs. şeklinde yorum yapmaktadırlar. Her yorum ve eleştiriye, site sahibi olarak ben açığım ancak mümkün değil ki, Nasrettin Hoca şimdi burada olsa da, biz de iki kalıp sabun alıp yıkasak...!

21 yorum:

  1. ben 10 kardeşim 8 yaşında benim düşüncelerim site sahibine katılıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Yaşınızı Bilmediyim iÇin Kardeş Diye Hitab ediyorum Size Kusuruma Bakmayınız. Çok Güzel bir Söz Yazmışsınız Anlayana Sivri Sinek Saz AnLamayaNa DaVuL ZurNa Az Kardeş Bence Siz Devam Ediniz Siten Çok GüzeL FıkraLarda öyLe Tebrik Ederim Sizi aYrıca Teşekür ederim Hiç oLmazSa Adamın Keyfi Yerine GeliOr oKudukÇa Sizin Sayenizde. Ben MaNiSa'dan öNDer.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim desteğiniz için. İnsanlar faydalandığı şeylere minnet duymayı bilmiyorlar.Buradaki Nasrettin Hoca Fıkralarını hiçbir yerde bulamazlar.

    YanıtlaSil
  4. devam edin işinizi yapın bu yollar size açık

    YanıtlaSil
  5. destekleyen herkeze teşekkür ederim selamlar bay doğru

    YanıtlaSil
  6. tebrik ediyorum hem sizi hem de size destek vereni bay doğru

    YanıtlaSil
  7. devam edin hem size hem de size destek verenlere helal olsun

    YanıtlaSil
  8. istiyen okur istemeyen okumz zorla okutmuyorlarya

    YanıtlaSil
  9. fıkra değil ama çok güzel ders verici bir şey anlayana herşeye bardağın dolu tarafından bakmamak gerekir çok anlamlı herşeyi çok güzel bu siyenin aynen devam:D

    YanıtlaSil
  10. içinde nasrettin hoca olurda kötü olur mu bayılıyorumnasrettin hocanın keskin zekasına ve hazır cevaplılığına

    YanıtlaSil
  11. ben 14 yaşındayım site sahibinin fikirlerine katılıyorum

    YanıtlaSil
  12. NASRETTİN HOCANIN YIKANACAK BİR TARAFI YOK SADECE ONA AİT OLMAYAN FIKRALARI ONUN MUŞ GİBİ GÖSTERENLERİN BİR KAÇ KALIP SABUNLA YIKANMAYA İHTİYCI VAR... NASRETTİN HOCA İNSANLARI KIRMAYAN BİRİYDİ.

    YanıtlaSil
  13. önder e katılıorum... insanlar abuk subuk sitelere girip anlamadkları halde o siteye bağlanıorlar ama burda nasrettin hocanın fıkraları dururken okumuorlar ama okuyuncada diğer bağlandıkları siteyi daha güzel buluorlar bi bilseler onun fıkralarıyla büyüdklerini ve bizim dedemiz olduğunu ...bi araştırın sonra yorum yapın bnden size tavsiye...

    YanıtlaSil
  14. mükemel.,..,..:::.:

    YanıtlaSil
  15. destekleyen herkeze teşekkür ederim selamlar

    YanıtlaSil
  16. Steniz çok güzel olmuş tebrik ederim.Ödevim vardı cok işe yaradı Allah razı olsun.O kötü yorumları yazanlarda kendini bilmez kişiler iste.

    YanıtlaSil
  17. SÜPERSİNİZ BAŞARILARINIZIN DEWAMINI DİLERİM

    YanıtlaSil
  18. 90 tannnnnnnnnne fıkra dediniz kaç tane fıkra çıktı

    YanıtlaSil
  19. evet 'Sitenin Sahibi' haklısınız gerçekten katılıyorum bende size.. O abuk subuk yazanlar kendini bilmeyen saygısız kişilerdir aslında fazlada aldırmamak gerekir. Netice itibariyle, naparsınız onlarında karakterleri öyle.. Neyse site güzel ama birkaç bulabildiğimden hariç, başka ingilizce mealli bulamadım keşke onlarda olsaydı işime daha çok yarardı. Neyse size kolay gelsin iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  20. Allah sizden razı olsun.. site güzel fakat daha fazla türkçe-ingilizce fıkra koyarsanız sewiniriz..

    YanıtlaSil