Pages

5.04.2008

Nasreddin Hoca - Pınar Başında Uyudum

Nasreddin Hoca - Pınar Başında Uyudum Fıkrası






Nasreddin Hoca Akşehir'den Sivrihisara giderken bir ahbabına uğrayıp yorgunluk gidermek istemiş.Ev sahibiyle neredeyse Akşehirden , Sivrihisar'dan hatta memleket meselelerinden konuşmuşlar. Ancak bir türlü Nasreddin Hoca'nın derdine çare olacak söze sıra gelmiyormuş , yatmaya..

- Hocam demiş , susuz musun , uykusuz musun?

Açlıktan miğdesi yapışan hoca, bu söze ne dese beğenirsiniz:


-Yolda bir pınar başında yeterince uyudum!

6 yorum:

  1. hiç birşey anlamadımm son cümlede

    YanıtlaSil
  2. çok şaçma hiç bişey anlaşılmıyor

    YanıtlaSil
  3. kat�l�yorum son c�mle g�zel deil

    YanıtlaSil
  4. hiç bisiii anlamadım!!!

    YanıtlaSil
  5. o da sızın aptallıgınız pınar bası nedır su ıcılen yer ordada uyumus dıyokı hem uyudum hem su ıctım sımdıde yatalım

    YanıtlaSil
  6. YA SIZ DAHA COCUK MUSUNUZ SON YORUMCU NE O SENDE KENDINI COK MU AKILLI SANDIN NE NE YAZIKKI SEN DE ANLAYAMAMISSIN....EN IYISI SEN BI 10 DEFA DAHA OKU O ZAMAN BELKI ANLARSIN AKILLIM...ADAM SUSUZ MUSUN UYKUSUZ MUSUN DIYE SORMUS ODA BI PINAR BASINDA UYUDUM DEMIS YANI YANI PINAR BASINDA HEM SU ICMIS HEMDE UYUMUS..,,YAZAN ORDA DIYOKI ACLIKTAN MIDESI YAPISAN HOCA YA ADAM ACMISIN DIYE SORMADIGI ICIN PINAR BASINDA UYUDUM DEMIS YANI NE SUSUZUM NEDE UYKUSUZ ACIM DEMEK ISTEMIS SEVGILI KENDINI AKILLI SANAN APTAL..KONUSMSSUN AMA BATMISSIN

    YanıtlaSil