Pages

15.01.2008

Nasrettin Hoca - Suyuna Tirit

Suyuna Tirit


Hoca bir pınar başında suya dalıp çıkan bir ördek sürüsü görmüş. «Şunlardan birkaçını tutayım da bir güzel yiyeyim» demiş. Ve sezdirmeden yanlarına yaklaşıp üstlerine atılmış. Aynı anda ördekler pır diye havalanıvermiş. Hoca öylece kalakalmış. Çaresiz yavan ekmeğini çıkarıp suya bana bana yemeye başlamış.
O sırada oradan geçmekte olan bir köylü su kıyısında Hoca'nın yemek yediğini.görünce:
«Bereketli olsun, Hoca'm! Ne yiyorsun oyle?» diye sormuş.
Hoca üzgün üzgün yanıt vermis.:
«Hiç sorma yiğidim. Ördek tutmaya niyetlenmiştim ya hevesim kursağimda kaldi. Ne yapayım, bari ördek suyuna tirit yiyeyim dedim!»

4 yorum:

  1. sağol gardaş

    YanıtlaSil
  2. BU FIKRALAR GÜZEL AMA BAZI FIKRALAR YOKKK!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. hepsi çoooooooook güselmiş.örtmen çok beğendi.saolun arkdşlr.

    YanıtlaSil
  4. hepsi çoooooooook güselmiş.örtmen çok beğendi.saolun arkdşlr.

    YanıtlaSil